Where is all the hard Times coming from

eshok

New member
Hello there , i am wondering for weeks now why i have to endure so much suffering for some years now i Tryt now almost Every Site and horoscope calculator but i Just cant seem to find the reason for all this struggles in my Life , i Just realy wanna know why this is all Happening to me and better myself , is this realy because of a past Life ? my Date is the 21.01.96 12:48pm in siegen, North Rhine-Westphalia, Germany

This is my suffering too. I want to know why I suffer, why I'm locked inside a lock, why I don't control anything in my life. Why am I exposed to all this suffering, conditions, pain and pain as if I were a bird but locked in a cage waiting for when his reservation is released. Really, a very harsh suffering despite the delicacy and light of our hearts, and this is what made me enter and search the maps and the arosy, but I have not yet found the healing answer

Um eine Lösung zu erhalten, antworten Sie bitte mit folgenden Angaben:

Geburtsdatum
Die genaue Geburtszeit sollte mindestens ein paar Minuten genau bekannt sein, sowie die GMT-Zeitdifferenz, falls diese sich seit Ihrer Geburt geändert hat.

Geburtsort (Stadt, Bundesland und weitere Angaben)

Aktueller Aufenthaltsort (Stadt, Bundesland und weitere Details)
Hey its the 21.01.1996 in siegen , north Rhine-Westphalia , Germany . I would be so grateful for any answers , i Just cant make anything Out of my horoscope its Like Reading a foreign Language

Um eine Lösung zu erhalten, antworten Sie bitte mit folgenden Angaben:

Geburtsdatum
Die genaue Geburtszeit sollte mindestens ein paar Minuten genau bekannt sein, sowie die GMT-Zeitdifferenz, falls diese sich seit Ihrer Geburt geändert hat.

Geburtsort (Stadt, Bundesland und weitere Angaben)

Aktueller Aufenthaltsort (Stadt, Bundesland und weitere Details)
Oh forgot the time 12:48pm in siegen Germany 21.01.96

Das ist auch mein Leid. Ich möchte wissen, warum ich leide, warum ich wie in einem Schloss gefangen bin, warum ich nichts in meinem Leben kontrollieren kann. Warum bin ich all diesem Leid, diesen Umständen, diesem Schmerz ausgesetzt, wie ein Vogel im Käfig, der auf seine Befreiung wartet? Es ist wahrlich ein sehr hartes Leid, trotz der Zartheit und Leichtigkeit unserer Herzen. Und genau das hat mich dazu gebracht, die Karten und die Hoffnung zu suchen, doch ich habe die heilende Antwort noch nicht gefunden.

Das ist auch mein Leid. Ich möchte wissen, warum ich leide, warum ich wie in einem Schloss gefangen bin, warum ich nichts in meinem Leben kontrollieren kann. Warum bin ich all diesem Leid, diesen Umständen, diesem Schmerz ausgesetzt, wie ein Vogel im Käfig, der auf seine Befreiung wartet? Es ist wahrlich ein sehr hartes Leid, trotz der Zartheit und Leichtigkeit unseres Herzens. Und genau das hat mich dazu, die Karten und die Hoffnung gebracht zu suchen, doch ich habe die heilende Antwort noch nicht gefunden. What would i do to finaly know why. this cant Just be coincidence that would be absurd

Unvereinbarkeit lässt sich anhand der gegenseitigen Aspekte der Planeten in den beiden Geburtshoroskopen bestimmen.
In der Astrologie bedeutet es, dass Beziehungen zwischen zwei Menschen zu Problemen führen können. Es gilt als unethisch, unvereinbare Personen zu konsultieren.

So does this mean than that you are forbidden to Analyse my horoscope or how can i Understand this ? Whats the reason for it was i so Bad as a Person ? Or am i Just Not meant to Hear this Reading From you ? Never Heard of this before , or is it because you think that we as persons are so different that we dont should interact together ? Thats somewhat than never knew about that Kind of stuff

Incompatibility says nothing about "kind of person"
Oh thats sad to Hear i hoped you coudlve bringed light in the dark for me im looking 4 weeks for someone who can Just Tell me what ive coudlve done wrong in the past or why all this Bad Things are Happening to me so that i can finally Understand and better myself , feels so Like im cursed noone can Help Just why

Back